Tuesday, July 27, 2010

..SEPAKAT 2010...

ari tu aku da joint program SEPAKAT..mesti korang tak tau pe tu sepakat kan??
sepakat ialah seminar pembanggunan kolej kediaman peringkat ipt..hah...skang da tau kan...
seminar nie berlangsung selama 3 hari...n bertempat kat uia ja...
apa yg best dengan seminar ni ialah ia melibatkan semua universiti kat malaysia..
kirenya,aku dapat berkenalan ngan student university yg len gak la..tapi,bukan tu yg aku nak  citer...
aku just nak kongsi perasaan semasa menjayakan seminar nih..
apa yg aku rasa ialah  sangat seronok yg tak terhingga...sbb banyak benda yg aku belajar dri prog nih..as committee tok tis prog,aku belajar cam ner nak wat surat,how to deal with vendor,n cam ner protokol tok jadi pr..n tak pasal2 aku jadi usher tok dr feham..
tapi,apa pe pon aku rase best gler sbb sume committe best n sporting...
tok pengetahuan korang comiitte terdiri dri mrc mahalah...apa yg aku nak ckap kat cni ialah...aku lebih suka terlibat dlm prog mahalalah dri kuliyyah prog...aku pon tak tau naper..tapi,tu la yg aku nak kongsikan...dan lagi satu...aku suka cara committe buat keje,even bil kami sikit.tapi,kami dapat buat yg terbaik...aku suka gak prog nih sbb aku leh beramah mesra ngan principal mahalah n staff
aku tak sangka yg aku leh sembang2 ngna abg nik,abg yusni dan banyak staff len...so,konklusi nya aku suka prog sepakat...dan yg paling penting ialah...aku dah suka sorang budak kat sepakat nih...hheheheeheheh
tapi,rahsia la...alah..suka jer bukan pe kan...aku suka sbb die menghormati org...so,aku suka..nanti dah lama2 aku tau perasaan suka aku akan hilang mengikut masa..jadi,skang nih aku nk menghargai perasaan suka aku terhadap si dia sementara ia tak hilang....hheheheheh
ni pic OR kitaorg
kat e3 level2
digital lab..

No comments: