Friday, July 9, 2010

SKTN dekat dihati

muka-muka calon UPSR tahun 2010

Alhamdulillah,semalam aku tlh melakukan satu perkara yg berfaedah.pe je yg aku wat??
aku tlh memberi motivasi kpd adik yg akn menduduki xm UPSR taun nie..sbnarnya,adik2 ni sume student sekolah aku dlu..kirenya,aku memberi motivasi kpd super2 junior aku..
aku tau prog nie pon dri izzaty..thanks izzaty
nak dijadikan cter,kami as fasilitator ditugaskan untuk mmeberi beberapa tips kejayaan kami..
bgi pihak aku,aku just bagi beberapa nasihat yg aku kire nasihat seorg kakkak kpd adik2.aku menekankan aspek rohani kpd adik2 nie..
ye la ape2 pon kite kna bebalik kpd PENCIPTA kita..
aku harap,aku agak membantu adik2 nie..


DOA UNTUK Adik2
-Ya Allah,berilah adik2 ini kemudahan untuk belajar
-permudahkanlah urusan mereka
-berilah mereka ketenangan semasa menjawab peperiksaan yang akan dtg
Ya Allah,jadikanlah mereka anak2 yg soleh dan solehah
Ya Allah,berilah adik2 ini keputusan yg cemerlang sesuai dgn apa yg tlah mereka usahakan..


No comments: