Friday, July 9, 2010

after ten years...

dari kiri meja: khadijah,nadia,damia,redwan,cikgu,atikah,izaty,penjaga terbaik


ni la muka-muka selepas 10 tahun tak jumpa..sume org dah beso..hehehehe
tak sangka kite sume dpat jumpa balik..
sume org ada hala tuju masing2..
ada yg bakal doktor,ada yg bakal engineer
sume alhamdulillah berjaya
nie sume berkat doa cikgu2 kat sekolah
thanks cikgu
yg kat blakang tu plak cikgu zailani...
aku sbnarnya malu nak jmpa rakan2 sekolah nie
ye r..aku kan style meutuskan pertalian kalu time sekolah dah abis
aku nie punyer la tak wat fb,myspace,twitter n frenster sbb tak nak org jejaki aku...
tak sangka plak izzaty leh cari aku...
tapi,tu la..seronok gak dpt jumpa kawan lama..
leh update cter bru..
hehehhe
apa2 pon seronok dapat bertemu ngan korang semua..

p/s:cikgu,leh tak cikgu wat kan reunion tok ktorg tok sepuluh taun akan dtg.hehehe
aku tak dpt bayangkan time tuh
msti sume org pakat kendong anak..huhuhu


No comments: