Tuesday, April 20, 2010

aLhamdulillah....target tercapai!!!

emmm agak lame aku membiarkan blog nie suram tanpa diupdate...
sian kat blog nih..
msti die marah kat tuan die..
sory ek...kebelakangan nie i bz...
so,tak da mase tok kamu..
gomen..

cehhh..
pe aku merepek nih..
carem tolong sedar dri k...
okeh2
***
actually,tujuan aku menulih entry kali nie tok mengucapkan syukur yg tak terhingga kehadrat ILAHI diatas pemberian yg tidak terhingga...
pe menda pemberian tuu biarlah rahsia..
alhamdulillah,tadi result da kuar n aku dpt mencapai tarrget yg aku sasarkan
even,tak setinggi org len..
tapi,aku tetap bersyukur
disini,sy caremmy hafizah ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada lecturer yag mengajar sy
tanpa doa n restu kalian....sudah tentu sy tidak dpt result sebegini..

bwat sir ferous...(hontouni arigatou gozaimasu)
bwat sir metallurgy(arigatou n saranghe)
bwat sir polymer(arigatou gozaimasu)
bwat madam foundry(mdm yg paling comey)makasih bebanyak!!
arigatou minna...



tak lupa pada ibu n ayah yg slalu mendoakn kejayaan anakmu ini..
terima kasih setinggi gunung ku ucapkan
akhir skali pada rakan2 yg mendoakan kejayaan kiter bersama..
makasih kalian...
sbgai ucapan terima kasih wat kalian..
 amik la bear yg tak seberapa nih...
semoga kalian sume happy slalu...
yoshh gambarre...

comey gler bear nie..
macam carem(bapak perasan!!)
hahaha...

No comments: