Monday, April 18, 2011

sebulan tiga hari bersama incik orange...

assalamualaikum..


Alhamdulillah ,hari ini cukup sebulan tiga hari aku bersama incik orange....gembirakah???syukurkah??
jawapan:alhamdulillah,syukur dengan nikmat Allah yg satu nih...

sejak aku bersama ngan incik orange banyak menda berubah dalam hidup aku...
contohnya??ce explain....bukan nyer ape...kalu dulu, g beli barang2  hostel aku pergi bersama mak n ayah..tapi.sekarang???hanya aku dan incik orange jer...
kalu dulu,aku nak pergi appoinment gigi selalu g ngan ayah..tapi,skang??g ngan incik orange jer..sedeh wooo...sume menda kena wat sendiri...  dah tak macam dulu...

*******
carem,ko tak gembira ker??bukan nie ke yg ko nak sangat dri dulu,errr..maksud aku ko kan dari dulu tak nak susahkan orng kat sekeliling ko.ko kan bercita2 nak jadi orng yg indipendent???tak nak gantung kat orng sangat...sekarang pe citer???tak suka plak??men2 la ko nih...



*********
aku bukan men2 la...memang itulah cita2 aku dulu...even skang pon..walaupun cita2 aku tak sehebat sedara islam kite dipalestin iaitu mati dlam syahid..tapi,aku ada gak citer2 nak berdiri atas kaki sendiri.tapi,aku just sedar yg perasaan hanya bersama incik orange sangat sunyi sebenarnya.... walaupun korang selalu  nampak aku berjalan sorang2 kat engin n selalu g mana sorang2  tanpa org len..sebenarnya aku sunyi.sebab tu aku
selalu balik umah nak2 ada incik orange skang..lagi la aku selalu balik.huhuhuhu..

5 comments:

tura hepy said...

t bole blik kg slalu ea..dh ade en. oreange hihihih

penjaga_terbaik said...

hehhehehe...
jauh benor..
inshaAllah

fadil___lah ^_^ said...

jgalah en.orenge bek2 ye. ktorg punye en.green(chewah, nk jgak)dh kemek dbuat oleh cik fad...kiciwa..
pzah, ya, kte phm. kte pon sdeh ble kdg2 sume bende buat sorg2 slame ni ad ayah yg buatkn. tp, upenye Allah nk mkbulkn doa kte sbb bcita2 gak nk jd pandai idup bdikari..
ada kala kte perlu bkorban tuk dptkn sstu..

"tapi,aku just sedar yg perasaan hanya bersama incin orange sangat sunyi sebenarnya.."
bdasarkn pernyataan di atas, bilakah agaknye en.orenge nk dpt driver yg bergelar 'encik' ye? ;)

penjaga_terbaik said...

hehhehehee.."encik"yg betol lambat lagi la..
jangan tertipu dengan kata2 kamilah di facebokk!!!

fadil___lah ^_^ said...

tertipu? hmmm..terpengaruh..
XD XD XD