Monday, April 4, 2011

demam final exammm

Assalamualaikum semua..

sekang nih aku tengah melalui waktu2 getir dalam hidup aku...
tak len tak bukan ialah tyme 2 final xm nih...
dikesempatan ini aku nak ucap good luck and all the best to all my frenz...
InshaAllah kiter sume akan dapat result yang bagus2...
terima kasih jugak kepada sume lecturer yg ngajo saya sem nih..
tak sempat nak ucap terima kasih kat kelas ari tuh..kat dlm TER pon tak cakap...
sory yea wahai cikgu-cikgu ku...


ucapan dari kawan2 sblum exam menjelang..
from dini:
 bape lame anda ambil masa tok habis membaca satu buku??
writer:3 bulan
lawyer;2 bulan
STUDENT;sehari b4 xm!!!

HEBAT2..
gud luck xm..salam imtihan,slmt berjuang sahabat sekalian,maap atas segala khilaf don't stress2...

from susu:
May Allah gv u rainbow 4 evry storm and smile 4 evry tear ,a blessing 4 each trial , a sweet song  evry sigh
an answer for all prayer and all the best for final....

from guya:gud luck 4 xm tooo....


from fateha:gudluck and all the best..
maaf sepanjang kiter bekerja bersama....

from wanah:15 btng pokok ditebng utk membuat satu set kertas exam..demi menyelamatkan hutan kiter,SAY NO TO EXAM...sebarkan kpd org ramai especially yng nak maik exam...IDUP HUTAN!!
gud luck yer......

from senah::thanks caremm.gud luck gak!!wat powder elok2..hehehh


from ezah:tq2..carem pon,semoga berjaya dalam exam...

from awanis:thanks carem...aku pon same sory 4 everything n anythimng k...
do ur best n inshaAllah we r among d best ok!gud luck!!

from muna: sama cam dini bagi.....

thanks kawan2...

No comments: