Monday, November 8, 2010

..kepada Allah aku berserah...

salam...
alhamdulillah...4 paper dah lepas...tinggal lagi satu paper jer..
tadi aku jawap paper mate charac...
secara jujur soalanya memang susah..
aku tak tau la kalu org len.tapi,bagi diri sendiri...
soalan dikatogeri sebagai soaln yg susah..
ermmm myb aku rase susah sbb aku tak study dri awal....myb ...
memang tis paper aku study agak lmbat sedikit..tapi,aku dah berusaha..
skang hanya masa bertawakal kpd Allah..
**************
tadi,tyme aku jawap paper mate charac aku sayu sangat...
abg mat datang kat aku..(PA lecturer aku)
pastu die senyum....
then,aku tyer pasai satu soklan(aku bukan mintak jawapan)
aku tanyer samada aku kna lukis dlm paper soklan or just state dark lines present ke tak...
pastu die pown g tau lah...
die tanyer aku da siap lom...
aku cakap blom..tyme tuh dah pokol 5..paper abis kol 5.30..
abg mat tgok jam..pastu die cakap..sempat lagi...
pastu die tgok muka aku...die tanyer...
dah jawap sume lom..
aku cakap lom...
pastu die cakap jangan tinggalkan kosong ..wat jer..
aku cakap kat die.."tau tau tapi ,saya tak reti" pastu mata aku cam dah berkaca....
tetibe rase cam sayu..aku tau aku kena berjuang hingga ke titisan terakhir...tapi....???????
aku dah try tok jawap dan skang aku berserah n tawakal pada Allah...




************
tyme jawap exam tadi aku rase lapar sangat...padahal tyme lunch aku dah makan...
aku memang tak tahan sampai dah tak bleh nak pk..
ditambah plak ngan sedikit tekanan ..member depan aku 2 org dah kuar awal.....
senang ke weh????
last2 aku angkat tangan n mintak akak assistant examination gula2..
alhamdulillah..selamat die da gula2...
pastu baru aku leh pikir...
moralnya....pastikan next paper bawak makanan...paling2 pown bawak air susu...

4 comments:

tura hepy said...

fizah, asal time kita xde dsdiakan gula3 pon...xaci nih hahah

Azamahtokeiemas said...

hehehehe..
kite pon tak sangka da gula2..
kite men mintak je kat akak tuh sbb lapo sangat...
rezeki katakan..

kamilahzaini said...

yong ko ni asyik nk berkaca je keje..
letakkn penghrapan sepenuhnye pd ALLAH!

Anonymous said...

adakh kamilah yg d ats?
hmmm...(?_?)*thinkg*