Friday, November 27, 2009

salam aidiladha



salam.. dikesempatan ni saya k_______ ha______ ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha kpda rakan2 n taulan...even,kitr sume tak wat korban taun nie...hehhehehe tapi,tak tau la kalu ader antara korang yg wat korban plak...kalu ader.alhamdulillah.. actually,aku nk brkongsi cter perjalanan hari raya haji yang aku abiskan dirumah.emmm..tis year agak sedey gak r coz tak blik rayer kat kg..tpi,tak pe la sbb raya ari tu da blik kg..so..tak de la rase kumpunan sgt...lgipun adik tak blik pon taun nie... nak dijadikan cter..every year,ktorang sama2 stu fmily akan pergi ke surau tok solat raya bersama2...lepas blik surau..as usual..aku adalah insan pertama yg akan membuka tudung salji..bukan per..saje nak tgok pe rezeki dipagi raye..hehhehehe emm bila da bukak tuu pe lagi...msti r pergi dapur amik pinggannn lalu beta pon menyantap... taun nie..mak masak nasi ayam,mee kari,nasi impit n kuah kacang serta kerang rendang.. emm cam biasalah tiap taun pon aku lah org yg akan mengopek kerang tuuu...abih kuku i...hehhehehe lepas acara menyantap,,aku akn menjadi peminat setia rancangan tv..ye r tak de pe yg nak dibuat.. so..itu je la keje aku...acara aku tu akn berterusan smpai la ade tetamu yg datang..hehhehe tapi,ape2 pon hari raya haji nie memng mmeberi erti pada aku sbb kat tv byak cter yang sedap n enak ditonton...alhamdulillah...aku hnyaa berharap aku dberi peluang tok menyambut hari raya haji tok nex year... semoga Allah panjangkan umur kmi sekeluarga..mane tau kami di beri peluang tok menjadi tetamu Mu ya Allah...

No comments: