Thursday, November 5, 2009

Allah Mencintai mu dengan nikmat, mengapa membalasnya dengan maksiat?"

emmmm....
skang nie sume org bz nak final xm..
macam2 ragam yg dpt aku tgk...
ader yng makan smbil pegang note,cuak pon ade gak...ish2(sebaik tak makn skali note tu)
ader yg melepaskan perasaan kat status yahoo..
emmm..macam2 la korang nie..
secara jujurnya aku pon agak tertekan dgn final xm nie...
tapi,ape nak wat ...dugaan...name pon student bnda nie la yang kena kiter lalui..
dapat tak dapat...kna jugak xm..nie la yg dapat mengukur tahap kefahaman kiter time dlam klas...
tapi,,bg aku dugaan tu tak berapa nak berat kalu dibandngkan ngan dugaa wireless kat blik aku...
fuhhh tekanan beb..
time2 nak xm nie la wireless dapat kat bilik...
emmm aku cam biase r biler da dpt internet nie...luper dri r..
abih sume bnda yg bole di doWnload aku download...
nak2 vid koishite akuma...(nie sume salah internet)
ish2..trok btol...
2 la org cakap, Allah beri kiter nikmat,tapi kiter balas dgn maksiat..
astagfirullahalazim...
so,lepas nie kurang2 kanlah dok layan internet nie...
bek prepare tok xm...
okeh la
smpai d cni ja dlu..
ja ne...:-)

No comments: