Sunday, February 21, 2010

adakah Aku mEniru???

emm agak da lame aku tak update blog..
almaklumlah kebelakangan nie cam bz skit..(ye ker??bz tgok cter...hhehhee)
aku nak berkongsi rahsia ngan korang..
tapi,jgn g tau madam tau...
janji?swear???

****

nak dijadiakn cter,ari jumaat lpas ktorng da mid term seminar..
hyshh aku igt lpas cti da tak da xm
tak sngka seminar pon da midterm..
pe nak wat da nasib badan...
ktorng start xm kol 3 ptg..
aku cam biasa r ..mmeng slalu lambt g class...
w/pon sometime aku da rase aku org pling cepat dtg class.but,still da yg lgi cepat dri aku...
hyshhh..korang siap kol bpe hah??
k smbung blik..
madam soh ktorg kuar klas b4 xm bermula
aku pon kuar la klas smbil bwak note kecik tok bce
ble madam soh ktorg masuk
aku pon mekngkah kaki kanan msok dlam klas
aku budget madam selang kan ktorg..
tak sngka leh dok sblah2
ader lah sorang hamba allah nie dok elok kat sblah aku
aku tak brapa rapat ngn die pon.tpi,knal la
aku pon memulakan xm dgn name Allah
tapi,ble smpai satu soklan nie..aku pk lame sgt sbb aku nak igt pe jwpn yg btol
yg aku ni plak tgh pk jwpn sempat lg berangan
tu yng lme aku tenong soklan tuu
tgh dok berangn tetiba der org tolong bulatkan jwpn tok aku
aku terkezut gler...
pastu aku pndng muka die
die pon senyum
aku pn ckap r time kasih.
aku teerfikir adakah aku meniru or Allah nak tolong aku melalui die???
ape2 pon makasih la sister.sy tak tau name sis pon.

pastu ader lgi satu soklan pon die kasi aku jwpan
hysh ...
cuak tol aku
kalu madam nampak msti kantoi
again, thanks r sister...
 so,moralnya disini..klau org kasi jwpn tanpa diminta maknanya rezeki
hhehehehe..

No comments: