Tuesday, April 21, 2009

sambung lagi pasal camp ansar...
perkara yg aku tak leh nak luper ialah time makan.aku nie secara jujurnya tak biasa nak makan dalam talam...bukan tak pernah..tapi,aku makan dalam talam lbh krg 12 taun yang lalu,time kat skool tadika.dah lupa da pun cam ner perassan makan dalam talam...tapi,tok mnjaga hati sumer orng aku pun buat2 la selesa...tagh makan tu tiber2 ader sister nie nak suap aku..aku pun agak terkejut la seraya berkata tak payah la..malu r.pastu sis tu cakap..memang ktorng makan suap2.aku pun nganga je la mulut...aku nie memng tak leh nak makan suap2 nagn orng kecuali nagan orang yg aku rapat je...tapi,myb sebab aku tak rapat ngan dorang n myb nex time aku akan biasa tapi,apa2 pun banyak ilmu yang aku dapat dri prog tuu
kalu dberipeluang aku nk join lagi prog cam tuu
selain dapat berkenalan nagn org len aku leh belajar camnner nak mendekatkan diri ngan Allah.dan sebagai manusia kiter mungkin akan sering lek dgn nikmat dunia.dan bagi orang yang macam aku..maksudnya macam layang2..kadang2 aku jauh terbang meninggi dari landasan.dan pada waktu itu aku mengharapkan orang kain tok tarik aku kembali kepada landasan .jadi dengan join prog islamic cam niee aku dpat kembali mngenali siapa pencipta ku.

No comments: