Thursday, October 2, 2014

Kenapa anda wajib tukar simkad Tone Excel bahagian 2!

Assalammualaikum..

Hari ini nak kongsikan sebab kedua kenapa anda wajib memiliki simkad ajaib Tone Excel..

Sekarang nie ramai yang rata-rata agak frust dengan pengurangan subsidi kerajaan untuk petrol dan diesel..or erti kata lain ..MINYAK DAH NAIK 20 SEN ! aku paham sangat perasaan anda semua.sebabnya aku ni dok ulang alaik dari kl- shah alam hari-hari dengan menggunakan mesin yang bertuankan petrol dan menggunakan khidmat KESAS kesayangan amatlah terasa...


Dengan jam yang teruk di pagi hari..boleh tension kot..tapi..sebab aku pengguna dan pengedar simkad TONE EXCEL dah tak berapa nak tension sangat da..hari hari rasa macam hari raya..hehehe kenapa aku cakap gitu??sebabnya semalam aku tengok ewallet..tetibe aku rasa cam mana datang duit nih??aku expect sikit dapat lebih plak..ALHAMDULLILLAH!! ALLAH maha memberi.. 



So..sesiapa yang rasa macam nk rasa hari-hari hari raya..cepat dapat kan simkad TONE EXCEL nie..


Macam mana nak dapatkan simkad Tone Excel???

CALL !!! atau SMS !!!   0136285711
Kalau anda memang dah tak sabar nak tahu apa sebab kedua kenapa anda wajib tukar simkad anda sekarang kepada simkad TONE EXCEL..tolonglah jangan segan-segan klik sini..Simkad Ajaib!!

No comments: