Thursday, October 9, 2014

Kenapa anda wajib tukar simakd Tone Excel Bahagian 4!

Assalammualaikum..

Semoga korang semua dibawah lindungan dan rahmat Allah..

Semalam tengok website air asia.Dah lama rasanya tak bercuti.Sekarang banyak  barang naik harga so kena la pandai-pandai berjimat cermat..hihihi..terpaksa la kan..

Namun diri ini tidak dapat ku tahan-tahan .Nak jugak pergi bercuti!So, tanpa segan silu jari -jari laju menekan tetikus dan melayari website. Yes dah jumpa.Destinasi bertuah adalah Australia!..nak jengok kangaroo. Tapi, budget macam ciput je tetibe dalam hati bebisik. Aku kan ada simkad ajaib..nape la aku tak gunakan simkad ajaib aku ni..hehehehe..


Untuk pengetahuan korang,sebagai pengguna simkad Tone Excel yang bijak pandai nie kita semua boleh dapatkan tiket flight air asia dengan PERCUMA tau.saya ulang percuma ok!Caranya ?? mula-mula korang dapatkan simkad Tone Excel dengan harga Rm90..siapa yang jual?? Klik sini 

Bila korang dah dapatkan simkad ajaib tone excel.korang dah boleh merancang nak pergi bercuti kat mana..ada pulak yang akan tanya..macam mana nak dapat tiket percuma??jawapannya senang je.tiap kali korang topup.korang akan dianugerahkan point.nilai point bergantung kepada amount topup korang.Contoh???

-Kalau topup rm10 korang wajib dapat 20 points
-Kalau topup rm 30 korang wajib dapat 70 points
-Kalau topup rm 50 korang wajib dapat 120 points

Banyakkan point yang korang akan dapat.so lepas korang dah kumpul point leh la rajin-rajin tengok destinasi pilihan.Contoh??aku nak pergi Australia so aku kena la kumpul point sampai 9000.Capai je target aku terus tebus..kan dah dapat tiket FREE!!  jimat sikit perbelanjaan..





Tapi kalau korang nak lagi jimat.Apa kata menginap kat Tune hotel Melbourne.Oleh sebab korang pemegang simkad ajaib Tone Excel.  korang akan dapat 30% diskaun.perghh!! percutian yang sangatt jimat..so tak da hal la kan minyak naik 20 sen..hehehehe






No comments: